(انتخابات مجلس هشتم 469)

مهندس اولیاء:گرچه ريسک بزرگي بود ولي براي گرفتن بهانه براي عدم مشارکت از سوي بعضي افراد به صورت فعال وارد عرصه انتخابات شدم 

مهندس اولياء در ابتدای جلسه مناظره دانشگاه یزد ::با تشکر از انجمن اسلامي براي برگزاري جلسه صحبت هاي خويش را آغاز کرد و افزود اين سبک برخورد با انتخابات و ايجاد محيطي براي گفت وگو سبک نوين و خوبي است و لازم است نقش دانشگاه ها در مسائل سياسي و اجتماعي بازشناسي شود و اميدواريم که دوستان دانشجو با پديده هاي اجتماعي به صورت فعال تري برخورد نمايند.

وي در ادامه با اشاره به اين که در آخرين لحظات وارد صحنه انتخابات شدم و با مشورت با آقايان بي طرف، عارف وخاتمي تصميمم قطعي شد گفت گرچه ريسک بزرگي بود ولي براي گرفتن بهانه براي عدم مشارکت از سوي بعضي افراد به صورت فعال وارد عرصه انتخابات شدم.
وي با اشاره به عظمت انقلاب اسلامي تاکيد کرد هنر امام اين بود که ضمن اين که هدفش تحقق اهداف دين بود ولي اين حکومت را با راي مردم تشکيل داد.
و امام تاکيد داشتند جمهوري اسلامي نه يک کلمه کمتر و نه يک کلمه بيش تر.
وي در ادامه افزود براي من و کساني که به ميثاق قانون اساسي پايبندند اين امر هميشه مهم است که حضور و مشارکت مردم گسترده باشد و اين طور نشود که مردم احساس کنند که حرف آن ها تاثيرگذار نيست.

و بايد حقوق اقشار مختلف جامعه رعايت شود.

یزدفردا

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا